Thursday, February 20, 2014

Sebulan Elaun Korg Equals To Empat Bulan Elaun Kami

Ahaaa... excited intoxicated dah ni... dah 4 bulan kami merayu elaun pada bos tersayang tapi diabaikan... tup tup semalam dia mesej cakap nanti khamis ni dia bayar tunggakan elaun ktorg... SIAPA TAK EXCITED WEHH??

Walaupun 4 bulan tunggakan elaun ktorg equal to sebulan elaun korg, aku tetap excited dan bersyukur sangat-sangat... dan dalam aku punya syukur tu, maka keluarlah list-list dibawah... KAH KAH KAH... 

this is my shopping list >.<

Derr.. itu pun dah ditapis... kalau tak banyak lagi... tapi tak pe.. sikit-sikit.. kang sehari dah kering elaun aku, aku jugak yang bakal tertonggeng nanti... kerja tak dapat lagi... melintah darat dekat ayah la nanti.. HUA HUA HUA..

Tapi tadi dalam aku fikir-fikir apa yang aku nak beli, ada orang join sekali.. KI KI KI... maka kau dengan baik hatinya jadi tukang catit... TADAAA~~ another shopping list...

amal punya shopping list ^_^


Sikit je berbanding aku punya sebab dia kata dia sekarang teringin nak cari makanan jee.. tuu.. nampak tak carrot cakes tu?? itu one of them laa.. (actually, aku pun nak)

Lama dah tak bermanja dengan blog ni... selamber je aku mengabaikan sawang yang ada.. oh well, who cares... bye bye... PYONGG~~!!




No comments: